Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Ahad, Disember 27

Door Gift for Birthday Party

Seorang pelanggan merangkap sepupu saya  telah memesan 50 keping coklat praline berbentuk Mickey Mouse. Design coklat ni bersaiz medium dan sesuai sgt dijadikan cenderahati terutamanya kanak2. Memandangkan tempahan ini agak secara mengejut, jadi saya cuma dapat bungkuskan coklat tersebut dengan plastik bercorak. Intinya saya letak taburan badam dan kismis, baik utk minda anak2. Manakala coklatnya pula saya variasikan 'milk choc','white choc' & 'dark choc'.
Harap Dr.Norhazlin berpuas hati dengan hasil homemade chocolate saya tu. Terima kasih juga atas sokongan beliau. Buat Hariz, ' HAPPY BIRTHDAY' sweet boy!.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan