Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Isnin, Januari 25

AGEN

Saya menerima beberapa permintaan untuk menjadi agen Zahra HomeMade Chocolate. Anda boleh mengirimkan email, dan saya akan hantar katalog serta pakej agen yang saya tawarkan. 


TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN SEMUA.


Mengenai kelas pula, akan saya usahakan dalam masa 2 bulan ini.  Tak lengkap pula jika kita tidak berkongsi ilmu kan, jadi kpd yg bertanya, harap bersabar. Akan saya maklumkan kemudian nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan