Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Selasa, Ogos 10

Order Untuk Makan-makan sebelum Ramadhan

     Tempahan kali ini dprd pelanggan regular saya dr Klang.  Shahida menempah 1 kotak coklat (50pcs) untuk dijamu oleh keluarganya manakala 2 kotak 15pcs untuk diberikan kpd parent dan sehabatnya.  Salah satu kotak ,beliau minta  dibuatkan coklat hitam kerana ayahnya tak makan susu. Itu semua tidak jadi masalah. Saya sedia  menyediakannya mengikut permintaan pelanggan. Terima kasih kerana masih setia dgn citarasa Zahra HomeMade Chocolate.


Ini pula tempahan drpd seorang kawan lama, Pn. Suhana dr Tanjung Sepat.  Beliau meminta coklat campuran sebanyak 24pcs.  Moga beliau berpuas hati dgn hasil coklat saya tu.  Terima kasih atas sokongan kalian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan