Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Sabtu, Januari 9

Produk Terkini


Di sini saya paparkan beberapa lagi produk dari Zahra Homemade Chocolate, salah satunya adalah bungkusan foil keemasan ataupun perak.  Ia sesuai dijadikan hiasan praline bagi yang mahu meletakkannya ke dalam bekas pilihan mereka. Ia juga dpt melindugi coklat drpd semut dan anasir lain. Saya menetapkan coklat begini pd harga 0.65 sen shj.


  
Ini pula order dari seorang guru untuk di jamukan kpd anak2 beliau selain beberapa tempahan praline buat anak2 muridnya.  Coklat  berbentuk menarik ini agak besar sedikit dr saiz M, jadi saya letak pd harga RM1.50 shj dan 1 set begini pd harga RM9.00. Anggaran saiznyer adalah 4 x praline saiz S. Fillingnya saya variasikan almond, Prune/Kismis dan oreo crumb.

Atas permintaa ramai, saya merialisasikan juga  lollichoc dalam produk coklat saya.  Alhamdulillah, ia mendapat permitaan hangat, menurut mereka, lollichoc lebih praktikal buat anak2 mereka. Sementara ini, saya menawarkan lollichoc dlm bentuk SEA CREATURES yg menarik. Ia merupakan coklat berperisa oren @ strawberry . Mempunyai 3 lapisan coklat iaitu Coklat putih berwarna, coklat putih berperisa wanila dan coklat susu.  Produk ini bernilai RM 1.50 sebatang.  Bagi budged rendah. saya tawarkan juga lollichoc 'Baby Bottle'  pd harga RM 1.30 sebatang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan