Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Khamis, April 29

AWARD BEAUTIFUL BLOGGER ?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1fRhdqAecn3We7gp8Bux4-I3KM4rXVh_bOrKTU7cI1SrzsHzUw6jUdv-fU0jUD3ii9tlyWlKxMYIRbjdo7jH1zl0g0g7bXB_K0jpPRz1Jt1VXufpaSorWlp0IJX4LG9lXx4d1tW1zkT6y/s1600/Beatiful-Blogger-photoshop-ok.jpg 

Setelah seharian membanting tulang mengemas kapal yg hampir karam (rumah aku ler...), saya dikejutkan dgn penganugerahkan BEAUTIFUL BLOGGER ini.  Tak sangka lak blog yg kubina secara hentam keromo ini cantik di mata pengunjung bertuahku ini, apa-apapun terima kasih diucapkan kpd Auni De Luke Cakes yg sudi menyenaraikan blogku ini sbg CANTIK.

Sebenarnya saya  faham, award ini diwujudkan sebagai salah satu sokongan kpd mereka yg menceburkan diri dalam bidang memblog ini sbg salah satu sistem pengiklanan dan menyebarkan maklumat blog masing2 dgn lebih meluas.  Tidak salahkan kita berkongsi ? Anyway, saya tetap merasa teruja dgn anugerah ini sbg satu galakan dan dorongan utk lebih maju.

Sesiapa yang dapat award ini dikehendaki :

1. Buat 1 Entry Tentang Award ini (Copy badge "BEAUTIFUL BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda)
2. Ucap Terima Kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut
3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima Award

Di sini saya senaraikan 15 blog yg wajar mendapat anugerah BEAUTIFUL BLOGGER ini.  Blog2 ini kerap saya kunjungi utk mendapatkan maklumat dan info. Kebanyakannya bukan saja cantik tapi bermaklumat dan aktif berblog. 
4. Aura

Tahniah semua blogs yg tersenarai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan