Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Selasa, April 13

Order For Set 12pcs & 15pcs

Kali ini saya paparkan pula tempahan drpd seorang pelanggan berbangsa cina iaitu Mrs.Nicole dr Kuala Lumpur.  Beliau meminta set 12 pcs serta 15pcs praline yg terdiri drpd Nur Kasih, Cinta Balqis, Marble dan Mawar Berduri.(produk khas Zahra HM).  Harap Nicole berpuas hati dan sudi melanggan produk coklat saya lagi nanti.

Set 12pcs beserta kotak cantik ini bernilai RM13 dan set 15 pcs pula RM15 tidak termasuk kos penghantaran

Sementara itu rakan lama saya membuat tempahan beberapa jenis coklat yg terdiri dr set praline dan Coklat Oreo.  Zuraidah menempah set 12pcs utk besday rakannya sementara sekotak lg 12pcs utk makan sendiri ini pula diminta intinya diletak oreo crumb dan kismis shj.  12pcs Coklat oreo pula untuk dijamu anak2 buah beliau.  Diharap beliau bepuas hati dan terima kasih atas sokongan anda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan