Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Sabtu, April 9

Door Gift untuk Majlis Makan Malam (UITM)

Coklat yg siap dibungkus akan dimasukkan ke dalam Polystrene box untuk memudahkan penghantran selain menjamin kualiti produkn serta  memudahkan transit dan penyimpanan.  Untuk setiap box ini, tambahan RM7 dikenakan. (new box)
Kali ini saya menerima tempahan drpd pelajar2 UITM Shah Alam.  Mereka berminat dgn produk chocolate bersama marshmallow untuk dijadikan door gift dalam majlis makan malam mereka.  Saya buatkan dlm tiga warna, biru,hijau dan purple.  Sementara Marshmallownya pula saya isi dlm 3 biji, plain,twister dan layer..Ia merupakan marshmallow HALAL yg dihasilkan oleh org bumiputera. Jadi jgn ragu2 untuk mengunyahnya. Set begini berharga RM2.50-3.00. Chocolate bersaiz L, intinya saya gabungkan dgn kekacang dan kismis, bagus untuk minda.  Moga warga UITM tersebut berpuas hati dgn cenderahati yg mereka perolehi...Terima kasih kpd Cik Zaza Faten Atiah kerana mengaturkan urusniaga ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan