Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Ahad, Disember 13

1st time practical making chocolate

Untuk pertama kalinya aku mempraktikkan ilmu yg dapat ku cedok dr Sifu (Ayu).  Kebetulan plak ada order dr kengkawan kejiranan. Paling gembira adalah anak2ku yang sibuk nak menolong, namun aku nyah mereka krn perlukan konsantrasi tinggi untuk percubaan pertama kali ini. Tanpa sedar, dah berketul2 coklat aku baham. Anak2 plak tak senang duduk selagi mereka juga menerima habuan mereka.  Lastly, lunch hari itu sekadar coklat yg aku bikin. Hahahaha..tapi anak2 tak byk komen, coklat pun coklatlah!!!...Hari tu aku cuba mencipta beberapa coklat baru. Ikut citarasa sendiri. Alhamdulillah...semua suka. Malah aku dpt tempahan pd kali pertama promosi coklatku..
Antara coklat2 yg aku bikin dan menjadi produk khas di kedai Zahra HomeMade Chocolate:-


 
 
  
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan