Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat 'praline' yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat 'couverture'(gred A) dan coklat 'compound'(gred B). Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi. Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di daerah Kuantan dan Pekan. Kami juga menjalankan perniagaan secara on-line.






JOM JOINT CLUB ZAHRA HMC! KLIK HERE !

Kelab Zahra HomeMade Chocolate !!!

Rabu, Disember 23

Hantaran Pertunangan


Gambar di atas ni adalah order dari salah seorang anak kejiranan saya di Pekan.  Gadis ni berkenan pulak nak jadikan coklat saya sebagai hantaran pertunangannya pada hujung minggu ni. Coklat2 ini akan dimasukkan ke dlm bekas kaca yg sudah sedia ada. Pada mulanya beliau bercadang mengisi bekas cantik tu dgn biskut, tetapi setelah , merasa coklat promosi saya hari tu, terus dia order 35 pcs 'Cinta Balqis' dan 'Nur Kasih'. Selebihnya, buat santapan sendiri katanya.  Harap2 adik ni berpuas hati dgn coklat Zahra ni, bila 'langsung' nanti boleh lah wat tempahan utk 'door gift' pula yer.



Ini pula adalah produk praline dalam bentuk abjad. Ia merupakan gabungan coklat susu dan putih serta berintikan kismis. Boleh juga ditukar dengan truffle kesukaan anda ataupun kekacang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan